torstai 12. tammikuuta 2012

Freestyle.

Pöllin tällasen jostain Facebookista ja teki mieli tehdä.

Vastaa VAIN yhdellä sanalla, ei mitään selittelyjä.
. Missä kännykkäsi on? – Laukussa.
. Kumppanisi ? - Tulevaisuudessa.
. Hiuksesi? - Pitkät.
. Äitisi? - Ihana.
. Isäsi? - Kummallinen.
. Unesi viime yönä? - Unohtunut.
. Mielijuomasi? – Appelsiinimehu.
. Unelmasi/tavoitteesi? – Hauskuus.
. Missä huoneessa olet? - Ainoassa.
. Harrastuksesi? - Mielenkiintoisia.
. Missä haluat olla 6 vuoden päästä? - Ulkomailla.
. Missä olit viime yönä? - Sängyssäni.
. Jotain, mitä sinä et ole? - Uskonnollinen.
. Muffinssit? - Tylsiä.
. Toivelistalla? – ISK.
. Paikka, missä synnyit? – Helsinki.
. Mitä teit viimeksi? – Söin.
. Mitä sinulla on ylläsi? - Villapaita.
. Lemmikkisi? - Kissa.
. Ystävät? - Ihania.
. Elämäsi? - Hämärä.
. Mielialasi? - OK.
. Ikävöitkö jotakuta? - Usein.
. Jotain, mitä sinulla ei ole ylläsi? – Farkut.
. Lempikauppasi? - Kirpputorit.
. Lempivärisi? - Pinkki.
. Milloin nauroit viimeksi? - Äsken.
. Milloin viimeksi itkit? - Viime vuonna.
. Paikka minne menet yhä uudelleen ja uudelleen? - Koti.

1 kommentti: