torstai 15. joulukuuta 2011

Siis ma ostasin leiba...

Eilen yöllä joskus kahden jälkeen rapussa käveli äänistä päätellen ensin joku nainen ja mies, sitten se mies taas. Sitten se käveli siitä monta kertaa. Edestakaisin. Se oli jotenkin pelottavaa. No, sitten aamulla huomasin lähtiessäni, että rappu oli vahattu. Vahasiko mies yöllä kahden jälkeen rappua?? Vahaaminen toki saattoi tapahtua esmes yhdeksältä aamulla, koska heräsin tosiaan yhdeltätoista, mutta entä jos se tapahtuikin aamuyöllä? Häh?

Kuuntelen vironkielistä radiota? Hei kuka se oli joka kirjoitti blogiinsa lopettaen kaikki virkkeet kysymysmerkkeihin?

Huomenna alkaa joululoma. Olen kovin onnellinen. Olen muutenkin onnellinen? Outo juttu muuten, ei tee mieli lähteä minnekään joululomalla. Tai siis ehkä jonnekin Suomen sisällä menen, mutta ei ole niinku matkakuumetta. Outoa? No, ehkä on ihan hyvä vain olla joskus. Keväämmällä voipi sitten matkustaa ja kesällä varsinkin!!

Kysymys kuuluu, että ovatko virolaiset länsisuomalaisia vai länsisuomalaiset virolaisia??

Musta on ihan kiva, ettei ole kylmä.