maanantai 25. kesäkuuta 2012

You never make me scream

No mitäs tässä. Maailma on matkoja täynnä. Jos maailma ei olisikaan maailma vaan maavesi tai vesi-ilma?

Heh heh.

Kävin Priden avaijaisjossain yksin ja siellä oli ihan hauska stand up -koomikko. Join yksin punaviiniä ja pöydästäni vietiin tuoleja ja kelasin, että mies, jonka ympäriltä tuolit viedään, paitsi että olen nainen. Luin Imagen ja harmittelin, että kaikki olivat hirveissä lösseissä liikenteessä, eikä kenenkään pöytään voinut oikein tunkeutua. Tai salee olisikin voinut, mutta ei nyt vaan voinut.

Lokit kirkuu kivasti niin. Ja äsken joku lokki sanoi ihan varmasti "WAAAUU".

Huomenna taas töitä, eikä huvita mennä nukkumaan. Mutta se onkin sitten viimeinen työpäivä yli kuukauteen!

Joskus teen outoja juttuja, joita en ymmärrä, kuten makasin tässä yhden tyypin kanssa hetken mielijohteesta ilman mitään humalatilaa, sitten jälkeen ajattelin, että no jo on, mutta toisaalta hauskaahan se on tehdä välillä jotain epäminämäistä. Jotenkin tuntuu, että seksiä ja sen merkitystä joskus vähän liioitellaan. Tai siis... En tiedä. Ehkä olen vain jotenkin tunnevammainen, jonka mielestä lähinnä se ajatus, että "heh tässä mä sekstailen jonkun irtosuhteen kaa" on hauskempi kuin itse sekstailu.

En muutenkaan osaa ottaa monia asioita niin vakavasti ja tunteella. Sen takia olen ehkä vähän paska tyyppi, mutta toisaalta sen avulla olen jaksanut paljon kaikenlaista.

Ihme kesäkuu.

Mutta oli kivaa olla juhannuksena mökillä tekemättä mitään kovin järkevää paitsi Nurkat-lehti, joka on maailman järkevistä asioista järkevin.

Hyttyset olisi kyllä voinut olla purematta mua kuoliaaksi.

Ja kaikkeahan ei voi saada.

Esimerkiksi olen tässä pitkään toivonut aivoja, mutten saanut.

Oodi päivälle:
Olisinpa enemmän eläin
tai vähemmän?
Enemmän tahtoisin olla MIESSSSS
jolla ois NAINNEE
ja tätä NAIDDDA
mutta olen NAINENN
eikä tässä muuta kuin punkkua kurkkuun
ja kirja käteen
ollaan niin saatanan sivistyneitä ja filosofisia ja
unohdetaan NNNAAINNTTII