Taas maanantai ja kirjoitan blogiin.
Piti tehdä kaikkea luentojen jälkeen, mutta alkoi kuukautiset. Tämä aihe varmasti kiinnostaa kaikkia, joten kerron lisää. Oli niin helvetillisiä kipuja ja paha olo kuin jossain krapulassa, etten pystynyt tekemään muuta kuin kieriskelemään sängyllä ja lukemaan Yhteishyvää. Olisinpa pystynyt lukemaan edes jotain kirjaa, mutta ei, pystyin lukemaan vain Yhteishyvää. Yhteishyvä... En ymmärrä kuukautiskipuja, nainen on ihan perseelleen suunniteltu. Mitä voi kuvitella saatavan aikaiseksi jostain helvetin kylkiluusta, häh? Krapulamaista oloa viattomille! Se mies, jonka kylkiluusta minut on veistetty, oli varmaan ihan tuhannen tuiterissa!
Nyt on jo niin hyvä olo, että tulin tuijottamaan konetta järkyttyneenä siitä, etten taaskaan saanut mitään aikaiseksi. No ehkä siivoan kohta tuon vessan. En näe aamulla meikata itseäni, kun peili on niin täynnä tahroja.
Viime vuonna koin kaksi elämäni hirveintä krapulaa ja en halua kokea sellaisia enää ikinä. Mutta ne on ehkä vältettävissä mm. välttelemällä vanhaa virolaista likööriä?
Sen sijaan voin juoda kallista (kuulemma yli kympin!!) viiniä, jota Aleksi toi Ruotsin-laivalta. Miksiköhän aloin selittää juomisesta. Kyllästyttää ihan vitusti tällä hetkellä ryypiskely. Silleen ilman mitään hauskaa pointtia.
Tänään sillä sekoluennolla oli jälleen sekoja juttuja. "Kuoleminen tekee kuolemisen mahdottomaksi" oli ehkä paras oivallus. Ei voi enää kuolla, jos kuolee, tattadaa hei!
Olen myös löytänyt ylivoimaisesti tylsimmän oman pääaineeni kurssin, nimittäin Kirjasuomen kehityksen! Mutta olen myös jo kypsynyt niin vahvaidentiteettiseksi suomen opiskelijaksi, että voin vihata jotain Agricolan tekstien ortografian analysoimista niin paljon kuin haluan tuntematta itseäni huonoksi fennistiksi! Duh!
Huomenna pitää käydä taas kansalaisvelvollistelemassa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti