sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Polyseksuaaliset pervertit

Hieno viikonloppu! Suorastaan irtiotto arjesta kuin kylpyläloma konsanaan. Heh.

Tulin kotiin ja koska mulla on aivan hirveästi kaikkea tekemistä, en tee mitään. En saa tuota Siulasiin tulevaa kirjoitusta kirjoitettua. Ideat loppuivat puoliväliin. Ehkä teen japanin läksyt, niissä ei tarvitse luovuutta. Ehkä luen Tarzania.

Viime aikoina on ollut sellainen olo, että tässä tämä elämä nyt on, opiskelen ja sitten valmistun ja teen töitä ja joskus käyn kahvilla ja joskus sushilla, mutta että ei ole oikein mitään päämäärää, vain ennaltamäärätyn suorittamista ja loppuunsaattamista. Todella masentavaa. Mutta nyt tämän hienon viikonlopun jäljiltä olen virkistynyt ja tajunnut, että elämä on yllätyksellistä ja täynnä boheemeja mahdollisuuksia boheemiin patjaelämään ulkomailla!! Parempi vain elää täysillä ja tavoitella taivaita, vaikka asiat joskus menisivätkin pieleen, koska paskoissa jutuissakin on puolensa. Mutta sellainen apaattinen hiekotettua tietä pitkin vaeltaminen saa jäädä! Hah!

Jes, ei tarvitse enää kuunnella vaalijuttuja. Paitsi jos ihmiset aikovat jauhaa kauankin vaalituloksesta. Mutta mulla tulee niin ikävä Tarjaa!

Joo ei mulla muuta. Tekisipä joku muu puolestani tylsiä analyyseja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti