Okei, vietän iltaani katsomalla YouTubesta MAINOKSIA. Surullista. Mutta tää oli vaan niin söpö, että pakko laittaa tänne.
Aww.
Tomaatti ja suola on vaan maailman parhaita asioita.
En osannut selittää maahanmuuttajaoppilaille tänään niinkään yksinkertaisia sanoja kuin piilukkokivääri ja apteekkiupokas...
Rakastan valvoa illalla ja nukkua aamulla. En liikaa kumpaakaan, mutta silleen keskimääräisesti, niinku valvoa vaikka kahteentoista ja herätä kymmeneltä. Tarvitsen paljon unta. Sitten minua ärsyttää, kun olen vaikka kuuden tunnin unien seurauksena ihan töttöröö, mutta jos alan selittämään, että "oi voi, nukuin vain kuusi tuntia", niin monet ihmiset katsovat oudosti, koska heille se on ihan riittävä uni! Yleensä sanonkin vain, että nukuin huonosti. Tai sitten en sano mitään, vaan olen vain töttöröö. Ongelma ratkaistu. Enkä minä nyt niin töttöröö ole.
Viron kieli on niin söpöä, en kestä, miksei se tyhmä jatkokurssi mahtunut lukkariini. Ajattelin omatoimisesti kuitenkin lukea tuon oppikirjan loppuun.
Kissani on söpö.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti