Tullessani kotiin radiosta soi True Faith. Tuli niin surullinen olo. Ajattelin vuotta 2009. Tai itseasiassa ensin ajattelin uuttavuotta, se oli vielä vuoden 2008 puolella. Pippalot Pasilassa. Siru halusi kaikkien näkevän True Faithin musiikkivideon. Sitten tulikin vuosi 2009. Se oli niin hyvä vuosi, tai siis silloin tapahtui niin paljon kaikkea hyvää. Se oli sellainen... nuoruuden vuosi. Silloin me olimme nuoria. Niin kuin substantiiveina. Että nyt kun ajattelen vuotta 2009, ajattelen, että sellaista nuoruuden kuuluu olla. On nuoruutta ollut sen jälkeenkin, mutta sen seassa on ollut aikuisuutta, likaista lyijynpainavaa aikuisuutta. Vuonna 2009 oli vain nuoruutta.
Ja kolme kuukautta sitten nuoruus kuoli. Nyt on vain aikuisuutta. Loputonta aikuisuutta kunnes sekin kuolee.
Radiosta tuli myös MGMT:n Kids. Niinpä niin. Tanssiminen.
Tänään olin hyvin energinen ja minua nauratti paljon. Huomenna aion nukkua pitkään. Miksi vuorokausi muka vaihtuu keskiyöllä? Eihän siinä ole mitään järkeä? Minusta vuorokausi voisi vaihtua vaikka... hm, kello neljä yöllä? Silloin kovin moni ei ole hereillä.
Ja miksi helkkarissa Happy Mondaysin piti nyt keikka mennä perumaan? Varsin mälsää.
Näin kahtena yönä peräkkäin unta, jossa käteni olivat veressä. Päässäni pyörii usein ajatuksia, joita en halua ajatella. Vaikka enimmäkseen masennun, kun mietin, kuinka voimaton olen kaiken edessä enkä mahda millekään mitään... mutta sen vaihtoehto on se, että mahdan asioille jotain, mikä tarkoittaa, että olen syyllinen. Kaikkeen. En vain tähän, vaan kaikkeen.
Mutta tässähän tätä ollaan. Tuli yhtäkkiä idea, että olisi hauska osallistua kalligrafia-kurssille. Sitten osaisi kirjoittaa sairaan kauniita kanjeja.
Argh niskani.
Oodi päivälle:
huomenta
hei moi moro terve morjens mitä kuuluu kiitos hyvää heipä hei
moi moi hyvää viikonloppua hei hei heippa
myaahh ähhh wff ghhhh
no hei miten menee tässähän tää hipattihappatti hahahahaa
oi joi niin on niin on heh ohhoh noh niin
moimoi hei vaan
ghhh
moikka hippittipuppitti heheheh tööötts wii hehee
hei hei hyvää yötä
graahh aaarghhh nnnhhgghhh fffuuu whhhag graah
YAHHGHHH NGHHHHHHHAHHH
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti