lauantai 27. lokakuuta 2012

But she couldn't find how to push through

Graahhh.

En jaksaisi olla kipeänä.

Viime yönä mulla nousi kuume jonnekin kattoon ja niin nousin minäkin. Luulin olevani kahtena osana ja sitten luulin, että kahtiajakautuneet osani olivat palloja ja leijuivat kohti kattoa... Hmm?

Tänään ei kyllä ole tainut olla kuumetta. Mutta yskä tuntuu siltä että oksentaa. Ärsyttää jo pikkuhiljaa. Vaikka toisaalta voisin tottua tähän lagaamiseen, entä jos enää lähdekään kotoa? Jään tänne vain hikikomoriksi ja käyn välillä kaupassa. Tai nykyäänhän voi jopa tilata Alepasta niitä ruokalähetyksiä kotiin. Heheh. No joo ei. Oon nyt jo ihan mökkihöperö eli mökkis.

Ja sitten kuuntelin jotain Radio Helsingin lauantaidiskoetkostelua. Joo ei kannata, kun ei voi lähteä ulos.

Ai mulla olikin kuumetta 39°C! Oon nähtävästi jo niin tottunut, etten tajua. No hyvä, etten mitannut aikaisemmin, koska tein juuri yhden koulujutun! Plaseboefekti. En kyllä tiedä mikä nyt oli plasebo? Omat kuvitelmani?

Äh no siis hohhoijakkaa. En nyt muista mitähän asiaa mulla oli. Varasin liput HM:ien konserttiin! Twisting my melon man!!

Vaikka tätä menoa oon varmaan vielä joulukuussakin kipeä.

Mut hyvä, että Milla kävi täällä ja teki hyvää pastaa. Ja Aleksi kävi täällä, onneksi ei keittänyt munia.
Luin jostain, että lenssutaudit sun muut ei enää tarttuisi seitsemännen päivän jälkeen (varmaan jotain kristillistä symboliikkaa). Ehkä tänne uskaltautuu lisää vieraita sitten. Ei saatana, prefeeraisin kyllä terveeksi tulemista.

Toispa Siru mulle greippiä.

Multa pitäis sensuroida yksinäiset illat, koska ne eivät ole juttuni. NIGATE, kuten japaniksi sanottaisiin.  Mutta eivät ne varmaan ole monen muunkaan juttu? Toisaalta jotkut varmaan pitävät niistä. Miksiköhän minun on yritettävä asettaa itseni suurempaan asiayhteyteen?

Kun luin eräänä kuumeisena iltana Mausia, kuvittelin yöllä olevani jossain hiton keltapilkkukuumeessa keskitysleirillä. Pitää lukea jotain vähemmän ahdistavaa tänä iltana.

No niin riittäisköhän jo.

Oodi päivälle:
Ikkunasta näkyy kylmää
Sisälläkin on melko kylmää
Suihkussa vesi polttelee
Tee myös polttelee kieltä
Päätelmäni on
että on eri lämpötiloja

1 kommentti:

  1. Jos vaikka menisit sinne lääkäriin, että sun kuume on kestänyt ihan riittävän pitkään! Että soita heti huomen aamulla, jso et jo ole soittanut. Joo, lagaamisessa on puolensa, olisin mielelläni lagannut perioditauon, kerännyt energiaa ja silleen, mut eihän sellaista kukaan ehdi.
    Vaik lauantaidisko on kallis, niin pitäis kyl joskus mennä...

    VastaaPoista