Hyvä minä.
Ei sitten muuta varmaan. Maailma on kallis paikka elää. Ostin kuitenkin halvalla paksun muistivihon. Aion kirjoittaa siihen juttuja.
Äsken meinasin alkaa valittaa, mutta sitten tein asialle jotain. No nyt ei ole syytä valittaa asiasta.
Muutenkin jatkuva valittaminen on valitettavaa. Hah hah.
Kesä tulee, entä Jeesus? Kesällä aion:
Mennä Suomenlinnaan uimaan.
Kävellä Alppilassa.
Käydä Sturenkadulla.
Käydä Puu-Vallilassa.
Uida Vantaanjoessa.
Syödä mansikoita.
Syödä jäätelöä.
Mennä Japaniin.
Käydä Tapanilassa.
Hypätä satunnaiseen bussiin ja jäädä sen päätepysäkillä pois.
Käydä Kehä III:n ulkopuolella muuallakin kuin mökillä.
Käydä mökillä.
Pussikaljoitella.
Elää epäsovinnaisesti.
Näin ensialkuun.
Lainasin myös kiinan alkeisoppikirjan.
Oodi päivälle:
Kokemuspohjalta
voin sanoa
sinun olevan
hyvin kaunis
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti