keskiviikko 2. toukokuuta 2012

I'm losing myself to you

Tänään olen ollut aikaansaava. Kävin kaupassa ja kirjastossa. Luin koko päivän tenttiin. Siis luin niin vitun hyvin oikeasti. Tietenkin opiskeluinspis tulee ennen lukuvuoden viimeistän tenttiä. No onneksi on vielä se venäjän kurssi. Kävin tänään myös pitkällä lenkillä ja ostin allergialääkkeitä, vaikkei allergia ole vielä edes alkanut. Niin ja kirjoitin vielä vihdoin sen yhden tiivistelmän, jota ilman en saa kirjasuomen kehityksestä arvosanaa.

Hyvä minä.

Ei sitten muuta varmaan. Maailma on kallis paikka elää. Ostin kuitenkin halvalla paksun muistivihon. Aion kirjoittaa siihen juttuja.

Äsken meinasin alkaa valittaa, mutta sitten tein asialle jotain. No nyt ei ole syytä valittaa asiasta.

Muutenkin jatkuva valittaminen on valitettavaa. Hah hah. 

Kesä tulee, entä Jeesus? Kesällä aion:
Mennä Suomenlinnaan uimaan.
Kävellä Alppilassa.
Käydä Sturenkadulla.
Käydä Puu-Vallilassa. 
Uida Vantaanjoessa.
Syödä mansikoita.
Syödä jäätelöä.
Mennä Japaniin.
Käydä Tapanilassa.
Hypätä satunnaiseen bussiin ja jäädä sen päätepysäkillä pois.
Käydä Kehä III:n ulkopuolella muuallakin kuin mökillä.
Käydä mökillä.
Pussikaljoitella.
Elää epäsovinnaisesti.

Näin ensialkuun. 

Lainasin myös kiinan alkeisoppikirjan. 

Oodi päivälle:
Kokemuspohjalta
voin sanoa
sinun olevan
hyvin kaunis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti