maanantai 12. maaliskuuta 2012

Then you better start swimmin' or you'll sink like a stone

Väliviikko oli ja meni. Ja nyt minulla on yhteensä kolme kurssia meneillään, mikä tarkoittaa, että minulla on viisi vapaapäivää viikossa. Ööh. No mitäs eivät vittu tarjoa mitään kursseja vikassa periodissa perkele. Ei mut oikeesti ei haittaa yhtään. Mielelläni välillä hengailen ja käyn töissä enkä vain hajoa esseisiin. Hain tänään kyllä kirjastosta paljon antiikin kirjallisuutta, koska ajattelin tenttiä antiikin kirjallisuutta käsittelevän kurssin tässä joutessa. Tai siis koska se on pakollinen kirjallisuustieteen perusopinto.

Tänään kävin Citymarketissa ja siellä oli sellaiset mammuttimarkkinat. Paljon tuotteita alennuksessa. Keräilin koriini kaikenlaista, esmes alennuksessa ollutta graavilohta. Leipäosastolla oli sitten Muhku-sämpylöitä paljousalennuksessa, kolme pussia jollain summalla. Harmittelin, että en kyllä voi ostaa kolmea pussia sämpylöitä itselleni, kun ne menisivät piloille, ja mietin, että olisi se hienoa, jos olisi perhe, joille ostaa paljousalennuksesta sämpylöitä ja tarjota graavilohta. Sillä hetkellä lapsi puhkesi huutamaan muutaman hyllyrivin päässä ja valtava tyytyväisyys valtasi minut. Voin ostaa kaupasta mitä ikinä huvittaa itselleni ja käyttää kaikki rahani itseeni ja rakastaa itseäni!!! Lapset eivät sämpylöitäni saa! Saatana! Se oli upea tunne! Sämpylöitä en kyllä ostanut. Mutta kaikkea muuta todella mukavaa, kuten leppäsavujuustoa (??). Kissanruokaa tosin ostin kissalleni enkä itselleni.

Minua hämmentää aina kun nimeni muistetaan. Tänään kirjasuomen kurssin luennoitsija muisti nimeni. En tajua, miten se voi olla mahdollista. Toisaalta joskus hämmennyn myös, kun muistan itse joidenkin sijaistamieni luokkien oppilaiden nimiä tuosta vaan monen kuukauden tauon jälkeen. Ehkä opettajille kehittyy pikku hiljaa joku omituinen lokero aivoihin, joihin voi säilöä random nimiä. Mutta jos joku muistaa nimesi, niin ei voi jotenkin enää olla niin... anonyymin ignorantti.

Keksin pari päivää sitten vessassa kandin aiheeni!! Ööh sehän on hyvin olennaista, missä keksin sen. Vessainterjektiot. "Ahhh! Ufff! Nghhh! Oooh!" (???) Ei vaiskaan, vaan se liittyy Aku Ankkaan. Sitten mua haastatellaan Akkarin sisäsivulle. Pitäähän ihmisillä olla päämääriä.

Oon taas kattonu vaan Yu-Gi-Oh! The Abridged Seriesiä. Heh.

Kävin äidin kanssa uimassa Mäkelänrinteessä. Uskomatonta, että sain sen lähtemään Kantsun ulkopuolelle! Mut en kyllä mene enää ikinä sunnuntaina Mäkelänrinteeseen. En tiennyt, että Suomessa edes on niin paljon lapsia...

Oodi päivälle:

Kokeile joskus
olla välittämättä
ja sen sijaan välittää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti