Unessa lapsi kiipeää hissikuilussa olevia tikkaita pitkin ylös ylös ylös ylös.
On minä ja on minä, joista toinen ei ole minä. Mutta kumpi? Tämä on kysymys, johon tuskin löytää vastausta. Rinnakkaiset todellisuudet, jotka ovat liian lähellä toisiaan. Rinnakkaistodellisuuksien tulisi aina olla kaukana toisistaan. Ne eivät saa koskettaa toisiaan.
Monia asioita haluaa ymmärtää ja tekee paljon sen eteen, että ymmärtäisi, mutta oikeastaan monia asioita ei kannattaisi ymmärtää.
Lopulta sitä on vain irrallaan kaikesta. Mitä ikinä tapahtuu?
Turta, turrempi, turrin? TURRE. <3
Vai ehkä jähmettynyt kauhusta.
Ei minulla mitään.
Oodi päivälle:
Aurinko kertoo tarinaansa
eikä kuuta näy
matkustamme kaukaisille saarille katsomaan tähtiä
Mitä tämä on
tämä elokuun pimeys
niin kaunista
minua itkettää
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti