maanantai 9. huhtikuuta 2012

Missä tavataan, sillanko alla?

Palautin luentopäiväkirjan päivän etuajassa ja tuli hetkeksi sellainen olo, että on langat käsissä. Mutta tuskinpa vain. Huominen työpäivä ahdistaa ja pitäisi mennä jo varmaan nukkumaan, mutta nukkuminen tuo huomisen työpäivän lähemmäs, joten valvon. Ahdistaa myös valaiden tappaminen.

Mutta tänään oli mukavan turha päivä. Oikeesti. Jotenkin ajattoman mukava. Puolessa välissä päivää laitoin kevättakin päälle. Se on kevään merkki. Kaisaniemen puistossa oli krookuksia ja ympäriinsä juoksentelva ADHD-koira, mikäs sen nimi oli, joku Eetvartti.

Talkkunajauhosuklaa, jota ostin Virosta, on itseasiassa ihan sika hyvää! Tallinnan-matka oli kiva. Mummi on kanssa aika hauskaa seuraa.

Apua, langat ei kyllä oikeesti oo yhtään käsissä. Mut nautin mielelläni tyhjästä ja ihanasta auringonpaisteesta. Mitä hittoa on aurinkopuuteri?

En jaksakaan kirjoittaa enempää.

Oodi päivälle:
Päivälliskutsuja saadessamme
Olemme onnellisia ja haluttuja

1 kommentti:

  1. Aurinkopuuteri on sellanen jauhe, jolla saat auringon hehkun esim. kasvoillesi!

    VastaaPoista