Sanonpahan vaan että GÖÖ.
Siis oikeesti. Opiskelen pääaineenani suomea, enkä ymmärrä verbiä "sepitä". En kestä. Olin siis tentissä, missä oli ensimmäisenä tehtävänä lueteltu jotain kielen ilmiöitä ja tehtävänantona "sepitä teksti, jossa käytät näitä kielen ilmiöitä" tms. No mitä minä teen? Kirjoitan hauskan tekstin? Eheei! Minä vain selitän termit. Silleen "tämä termi tarkoittaa, että plaplapla". Luulin oikeasti vastanneeni niin hyvin kaikkiin tenttikysymksiin kunnes hra A kertoi minulle asioiden todellisen laidan. Miten voin olla näin tyhmä, yhyy.
Huvittavinta tässä on se, että tämä asia on angstituttanut minua koko päivän. Mutta se johtuu siitä, että menestyn yliopistossa niin keskinkertaisesti ja kerrankin kun minulla oli mahdollisuus saada hyvä arvosana jostain muusta kuin vieraan kielen kurssista, mokaan kaiken olemalla vain idiootti. Siis yleensä olen vain laiska tai en yksinkertaisesti sisäistä kurssin asioita, mutta että en vain osaa vittu lukea tehtävänantoa, niin kuinka vajaata meininki voi olla. Ja miksi olen niin paska, yhyy, olin lukiossa vielä niin hyvä, en saa elämästäni enää onnistumisen elämyksiä.
Mutta ehkä musta voi näin tulla hyvä opettaja, kun ymmärrän vihdoin, miltä tuntuu olla paska koulussa. Siksihän opettajat ei koskaan ymmärrä huonoja oppilaita, koska ne on ite ollut niin helvetin hyviä.
Okei no en mä nyt niin paska ole. Mutta tänään vaan angstituttaa kaikki opiskeluun liittyvä.
Ja hidas netti.
Joo-ooo-o.
Piirsin tänään Lähimuistilla niin hienon Watchmen-kuvan!!
Että on tässä elämässä positiivisiakin asioita!
Ja märkä asvaltti tuoksuu niin hyvältä. Kaupunki on ihana.
Oodi päivälle:
Kun ei tapahdu mitään
niin se mikä ei vahvista
niin vituttaa
vai miten se meni
Ehkä sun pitää tehdä jotain koulun ulkopuolista, josta saisi onnistumisen elämyksiä?
VastaaPoistaJa et oo huono, mutta ehkä se oli vaan se koe, ettet tajunnut, mitä "sepitä" tarkottaa.
Voinko muuttaa sun luo pariksi päiväksi toukokuun alkupuolella, kun meidän alakerran lattiat hiotaan? Meen kyl päiväl lukee kirjastoonn...
Selitän huomen enemmän.
Mut en sit toisaalta haluu tehä mitään suorituskeskeisiä juttuja koulun ulkopuolella...
VastaaPoistaTuu vaan. :D