Turhanpäiväisissä seurapiireissä kutsutaan minua Luluksi, mutta toivoisin, että kutsutte minua Postivaunuiksi. Nimeni on siis Postivaunut. Samoin kuin blogini nimi. Halusin nimetä tämän päiväkirjan itseni mukaan, koska nimeni on kaunis ja eksoottinen. Sillä on kotimainen merkitys ja kirjoitusasu, mutta myös tuulahdus Amerikkaa, Lucky Luken synnyinmaata. Vaikka sarjakuvahistoriallisestihan Lucky Luke on Belgiasta. Nimessäni on siis tuulahdus Amerikkaa ja Belgiaa. Belgiassa ranskanperunoihin saa vaikka mitä mausteita, currymajoneesista chiliketsuppiin! Voitteko uskoa!
Olen siis Postivaunut. Asun Helsingissä ja päätoimisesti... teen kaikkea. Olen freelance-toimittaja, jolla on töitä harvoin ja edessään kaverien tarjoamia kaljoja usein. Luen paljon. Ihailen vuodenaikojen vaihtumista. Seurustelen ystävieni kanssa. Istuskelen sohvalla ja leikin nojatuolietsivää. Innostun ja väsähdän yhtä nopeasti. Rakastan hyviä juustoja ja juhlimista. Mutta opitte varmasti tuntemaan minut paremmin seurattuanne blogiani. Joten pidemmittä puheitta, hauska tutustua!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti