lauantai 22. lokakuuta 2011

Aivan saatanan turhaa

Anteeksi, etten ole kirjoittanut vähään aikaan. Olen yrittänyt edetä elämässä. Uranuurtaja.

Nykyisin minulla on huono tapa mennä liian myöhään nukkumaan ja nukkua pitkään. Normatiivinen kasvatukseni huutaa takaraivossani, ettei niin saa tehdä. Jos joskus saan lapsia, kasvatan ne ihan hipeiksi, ehkä kierrän niiden kanssa maailmaa. Lapsilisä on kuitenkin suuri!

Söin tänään roimasti merilevää. Maustettua merilevää. Hieman suolaista, soijaista, herkullista. Pirkan sipulikastikemössösilli on pahaa.

Lukemisen teorioista lukeminen on odotettua mielenkiintoisempaa. Esittäisin siihen liittyvän kysymyksen: Hukkuuko lukija kirjailijan ajatuksiin ja tunkeutuvatko kirjailijan ajatuksen lukijan päähän?

Suomen kielessä käytetään runsaasti konditionaalia.

Hassu juttu, mutta nykyisin on jotenkin piristävää saada laskuja postissa, koska se on aika harvinaista, kaikki laskut tulevat nimittäin verkkopankkiin. Mahtaa olla surullinen elämä, jos piristyy laskuista?? Siitä tulee oikean yhteiskunnan jäsenen maku! Miltäköhän se maistuu?

Siellävoiollamörköjäsiellävoiollamörköjä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti