sunnuntai 2. syyskuuta 2012

I was nothing when you came I'm no-one now you've gone away

Vittu.

Oodi päivälle:
Tätä päivää ei ole!
Maailmanloppu tapahtui
jo tovi sitten

mutta
minäkin 
tulen
vielä

tähdistä kirkkaimmalle


1 kommentti:

  1. ..see you in your next life when we'll fly away for golf..?! NO WAY, Postarit. poliisikoulu odottaa..

    (ei mut oikeesti, vittu mitä paskaaaaa)

    VastaaPoista